dalsi perlicka - mikropocitac NS-911 TESLA

=?x-user-defined?B?Smn47SBSZehlaw==?= recek.jiri@quick.cz
Neděle Duben 27 21:15:07 CEST 2008

From: "Jan Galuszka" <konference@ei.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 27, 2008 3:51 PM
Subject: dalsi perlicka - mikropocitac NS-911 TESLA

Dalsi perlicka

www.elektronika.cz/4858,hw - mikropocitac NS-911 TESLA

vypada to, ze funguje, reaguje

Nema nekdo schema nebo popis?

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

http://www.nod32.cz