zachrana dat z HDD

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Duben 26 20:35:14 CEST 2008

Ale tady je to nesmysl. Bud mam slusne hodinky, ktere maji vsechny mozne
zaruky a selhani se nejspis konat nebude ;), a nebo mam smejd za kilo,
nevyplati se je opravovat, zahodim je a koupim nove. Takze oprava
hodinek bych myslel je dnes vec zcela k nepotrebe, maximalne v pripade,
ze jde o hodinky po Napoleonovi, dedeckovi a co ja vim po kom, ale to uz
je spise restauratorstvi a hobby, nez cokoli jineho ;). A kdyz to
promitnu do praxe, hodniky se prece opravuji tam kde mobily, protoze
mimo modni funkce a ukazky bohatstvi ci postaveni na ruce majitele, uz
hodinky v souvislosti, ze mobil ma kazdy, nemaji vubec zadnou funkci.

Ovsem u HDD nejde prece o opravu, ale o vydolovani dat. Ja ho prece
nemusim zprovoznit, ja jen z tech ploten potrebuju dostat ta data, takze
mohu postupovat trochu jinak, nez kdyz mam neco dat do plne fukcniho
stavu. Ovsem i tady je to o tom, ze kdyz nekdo nezalohuje, nemaji zrejme
jeho data cenu ani jednoho HDD v serveru navic a tedy se absolutne
nemuze vyplatit je jakkoli dolovat.

--
Jiri Bezstarosti