Magneticky mor, was: hdd & zmagnetovany sroubovak ?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Duben 26 11:58:21 CEST 2008

>Ja zase bohuzel bojuji s magnetickym morem.
>
>Postupne se mi vsechny kovove veci v dilne magnetuji. Prinesl jsem si
>novou pinzetu a radove do tydne se na ni zacly lepit veskere zelezne
>nozicky co jsem ruzne ustipal.
>
>To same vsechno ostatni. Nevim o zadnem magnetu co bych mel nekde v dosahu.

Zo zdrojov JPP som onoho casu pocul, ze blizkost bleskozvodu moze sposobit taketo nieco (aj ked blesk priamo neudrie, bleskozvodom mozu tiect pomerne znacne prudy).

Samozrejme netusim, nakolko je v tomto ohlade agenturna sprava JPP pouzitelna, ale jeden nikdy nevie: nemate v blizkosti dielne bleskozvod?

wek