Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Duben 25 21:44:26 CEST 2008

Kdysi jako zak zakladni skoly jsem prinesl takovy udelator a bylo to na
jednu tuzkovku.
Byla to krabicka jakoby od svlikacich karet a davalo to peknou prdu, kterou
jste citili az v pozebri.
Dali jsme to nasi ucitelce a nic, proste nic. Pak nam rekla, ze ma reuma a
ze takoveto hracky na ni nepusobi.
Je to mozne ?
Jindra Polivka

Nojo, blesky a foťáky, v tom se vrtat je záruka, že to člověka kopne
;) A přitom to běží na dvě tužkový ;)

P.K.