Diferencialni par na PCB

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Duben 25 11:27:07 CEST 2008

dejfson wrote:
> Nerekl jsem prece, ze se to musi, jinak to nebude fungovat :)
> Samozrejme nemusi se nic, je to jenom obecne doporuceni. Ve vasem
> pripade bych se tim moc nezabyval pokud by to melo zpusobit praci na
> dalsi 2 hodiny :) Ten spoj je dost kratky. Na
Prej dve hodiny, uz tu nad tim badam dva dny :-)  Je mi jasne ze to az
prilis resim, ale chci se alespon pri te prilezitosti kdyz uz to musim
kreslit i dozvedet jak je to "spravne".

> http://belohrad.web.cern.ch/belohrad/diffpair.png
Diky, na Altium Designer se klepu uz asi rok. Ted o vikendu uz to proste
musi klapnout. ;-)

> jsem hodil maly obrazek karty. Diferencialni par je tam zvyrazneny.
> Jedna se o PECL vystup ADCMP567 komparatoru ktery je vedeny pres celou
> desku. V prostred je PECL->TTL translator a na konci toho vedeni jsou
> zakoncovaci odpory, PECL->TTL a pak to jde do FPGA. Spoj ma cca 15
> centimetru a jak vidite, take jsem se pruchodkam nevyhnul. Toto vedeni
> ma cca 102 ohmy, odmereno tou metodou kterou jsem uvedl. Vzhledem k
> tomu ze vy mate vzdalenost asi 3 centimetry, tak bych to moc neresil.
> Jestli pouzivate odpory 1206, tak velikost toho odporu se da smele
> [...]
Chtel jsem dat 0603, ale nakonec jsem zustal u oblibenych 0805. Je
pravda ze to vypada hrozne, jeden odpor je stejne velky jako IC toho
delice v MLF pouzdru.
Otazka bokem - proc ten spoj musi silene obkrouzit celou desku a pak se
vratit temer na to same misto? Jakto ze se uprostred muze odbocit do
konvertoru na TTL? Mel jsem za to ze signal se muze odebirat jen na
konci vedeni u terminace.
Vazne mi nevykej(te), to je hrozny.

Tosa