Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Duben 25 09:10:17 CEST 2008

Neco podobneho se mi taky stalo. Opravoval jsem blesk, byl tam nejakej vakl
a ja to porad nemohl najit, no a vzdycky jsem neco propajel, neco vymenil, a
jak byl rozebranej na stole, tak jsem ho zapnul, zjistil, jestli zavada
pretrvava, vypnul napajeni, odblysknul a snazil se dal. A nejak se nedarilo,
tak jsem si to nechal na druhy den, akorat ze jsem ho zapomel odblysknout...

No druhy den jsem chtel pokracovat a chytil jsem ten kondenzator za vyvody
do dlane (podotykam, ze mezi poslednim zapnutim a pokracovanim prace bylo
vic nez 12 hodin). V dlani mi to namalovalo dve male cerne tecky a pod kuzi
hromady sirokych zarudlych cesticek kolem, svedilo to asi tejden. Pecka to
byla docela slusna.

Fakt je, ze se mi to v prubehu praci podarilo zopakovat, ale to uz nebylo
tak prekvapive, a kupodivu i ty nasledky byly min zretelne. Ale od te doby
mam ke kondenzatorum od Hitachi docela respekt...

Pavel Kutina