Re: HDD v DVD rekordéru

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 24 23:46:25 CEST 2008

Hezký den,
může to jít a nemusí.
U novějších přístrojů by již většinou neměl být problém.
Dříve a možná i dnes u některých výrobců se můžete ještě setkat s tím, že si
to přístroj hlídá a nedovolí vám vyměnit disk za jiný.
Stejně to může být s vypalovačkou.
Výrobce si tím zajišťoval vlastní servis.
Nedávno jsem měnil vypalovačku v přístroji H&B a bez problému.
Setkal jsem se ale i s přístroji, kde nebylo klasické rozhraní 40pin, ale
bylo vyvedeno jen páskem, kde by asi nebyl až takový problém s převodem na
jiný konektor, ale předělání je již jen pro bastlíře, který nemá co na
práci. Nevyplatí se to.
Jindra Polívka

Dobrý den,

Mám takový dotaz. Když koupím stolní DVD rekordér s diskem např. 80GB,
mohu ten disk uvnitř vyměnit za např. 160GB?
Co je tam vůbec používané za disky? 3,5" nebo 2,5"? Jak jsou naformátované?

--
Aleš Filip