Riadenie hysterezy komparatora z MCU

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Čtvrtek Duben 24 21:03:57 CEST 2008

Dobrý den,

Mohl byste nakreslit strukturu kterou si pod vaším popisem mám představit?

Existují různé kombinace A/D převodníků s postupnou aproximací spolu s
paralelní strukturou. Ovšem pořád si jaksi nedokáži představit jak 6
komparátorů rozliší 64 stavů. Tedy bez D/A předovníku.

http://www.sousezm.edu.sk/studium/elektronika/kap8/pevodnky.html
(úplný konec stránky)

Zdeněk