Riadenie hysterezy komparatora z MCU

Čtvrtek Duben 24 14:29:40 CEST 2008

Nestačilo by přepínat mezi výstupy několika komparátorů, poskládaných tak aby tvořily škálu kterou potřebujete pokrýt ? Možná by na těch deset úrovní stačily 4 komparátory. A dvoustavové výstupy se přepínají lépe než plovoucí hystereze.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of hobby@rq-elektronik.sk
Sent: Thursday, April 24, 2008 12:01 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Riadenie hysterezy komparatora z MCU

zdravim,
potreboval by som riadit hysterezu komparatora pomocou MCU.
teda, menit odpor pricom obidva nohy su v lufte.
zmena hodnot nemusi byt spojita, staci mi cca 10 urovni.

zatial ma napada len pouzit rele (mam tu kopu v DIP puzdre), to by bolo 16 kombinacii pri dvoch dvojitych rele.

nemate niekto nejake elegantnejsie riesenie pripadne tip na nejaky io?

vdaka, p.rosko