OT - nakupovani na eBay

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Čtvrtek Duben 24 14:13:39 CEST 2008

PayPay jsem povazoval za preklep, tak jsem zase o neco chytrejsi :-)

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Thursday, April 24, 2008 11:03 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT - nakupovani na eBay

No ale tohle je PayPay ne PayPal, naprosto odlišný služby a PayPay se hodí
na platby do Německa a Rakouska, kde jsou velice neochotní používat PayPal.
Ušetří se tím za bankovní poplatky. Ale možná změnili pravidla registrace z
důvodu vyšší bezpečnosti, cca před rokem stačilo účet ověřit internetovou
kartou, aby byl plně aktivní...