zaciatocnicky problem s C na 12F675

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Duben 24 09:45:56 CEST 2008

Zdravim vsetkych...

Mam jeden zaciatocnicky problem. S par picmi som uz robil, ale boli
jednoduchsie. Teraz tu mam jeden 12F675 a nejak sa mi nedari ani zaznut
LEDku. Mam niekde asi problem s tymi A/D alebo co. S 12F629 problem
nemam, ale tie mi dosli a GM toho moc na sklade nema.

Bol by som velmi vdacny za kopanec, co nastavujem zle. Urcite to bude
pre vas malina :).

prikladam kusok kodu (je to pisane v BoostC):

#define SPK_PIN 2

#pragma DATA _CONFIG, _CPD_OFF & _CP_OFF & _BODEN_ON & _MCLRE_OFF &
_PWRTE_OFF & _WDT_OFF & _INTRC_OSC_NOCLKOUT

cmcon=0x07;
ansel=0x00;
clear_bit(trisio, SPK_PIN);

set_bit(gpio, SPK_PIN);

delay_ms(100);

clear_bit(gpio, SPK_PIN);

delay_ms(100);

diky...
iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises