Spinane zdroje do prumyslu - nejaky tip?

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Čtvrtek Duben 24 09:27:50 CEST 2008

Ja mam velmi dobrou referenci na tento typ (DRP-960-3):
http://www.lambdapower.com/ftp/specs/drp.pdf
Mam je  již 9 let v nepřetržitém provozu, bez nejmenšího problému.
Zato takove Siemensy, již ne. Uz se menily.
Jinak Lamby dodava u nas www.amtek.cz.

JURP