Odezva lineárního zdroje

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Duben 24 08:24:11 CEST 2008

Ahoj,

to co tu popisujes sa robi zakaznickymi obvodmi.

Bod 1) Pokles realizujes vcelku pohodlne, co je to ale Ostra hrana a maly
prekmit? 1ms, 1us alebo kolko? Ten prekmit zavisi od di/dt a parazitnej L
vodicov...

Bod 2) toto sa silno podoba generatoru pre EMC testy... A vhodnom zosilovaci.

A.

Stiahni si hudbu úplne legálne!
http://hudba.zoznam.sk/