Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Středa Duben 23 15:59:42 CEST 2008

jeden kolega daval do placu historku z fabriky kde delaj kondiky:

na takovejch tacech za sebou maji polozene ty kondiky a vzdy se natahnou
jeden nahmatnou a sup s tim do pixly co jezdej po lince
skodolibi kolegova obcas nejaky nabiji a strci mezi ostatni