[OT] Re: Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 23 13:10:17 CEST 2008

No to by nebylo tak těžký - "tak mi pojďte ukázat, jak se do toho
světla leze abych tam tu LEDku vyměnil" - do pěti minut vám popřeje
šťastnou cestu. U žárovkovejch světel je aspoň někdy vidět objímka.

BTW, policajti nejsou zdaleka tak blbí, jak se o nich vypravuje ve
vtipech ;) Některý maj i maturitu ;)

P.K.