Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Duben 23 11:09:44 CEST 2008

No prave. V autoradiu pochybujem ze idu na viac ako 10mA. Mne sa 5x nezda malo. Znamena to 5x vacsi stratovy vykon (co na stole moze znamenat este stale ze su studene, ale v uzavretom priestore kde ich je nadzganych niekolko tuctov je to zasa nieeco ine) a viacmenej aj 5x vacsiu plochu (co znamena 5x vacsiu pravdepodobnost poruchy spominanymi dislokaciami v/na polovodici). Ale ide aj o razy - v autoradiu neblikaju pri brzdeni, napriklad.

Samozrejme to vsetko je plusminus autobus, vsetko zavisi od x faktorov.

wek