Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

iko iko@kamarad.cz
Středa Duben 23 10:48:36 CEST 2008

no mne sa zda, ze je to cez pwmko spinane, bo ked ide take auto okolo,
tak mi to blika do oka (mam citlive oko na blikanie)... k tomu, ked
brzdia, tak sa zvysi intenzita svetla tych lediek.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises