Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Středa Duben 23 10:09:20 CEST 2008

On Wed, 23 Apr 2008, Pavel Kadečka wrote:
> Hmm, nevim co bylo v palivoměru ve favoritu, ale benzín mi nikdy
> nedošel, páč jsem se na hladový voko nespoléhal - bál jsem se že by ta
> LEDka mohla bejt vadná ;) Jednomu známýmu se to stalo taky (ve
> favoritu), čekal až se mu rozsvítí kontrolka a pak musel poslat kámoše
> pěšky k pumpě ;)
>
> P.K.
Hmm, nam se po jedne oprave zacala tato kontrolka chovat mnohem lepe.
sviti asi od ctvrtiny nadrze a pak zhasne. A to uz vim, ze natankuju asi
41 litru (v papirech je psano kapacita nadrze 42 litru). Ale k benzince
jeste dojedu :-))

                              Karel Dudasek