Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 23 09:54:35 CEST 2008

Hmm, nevim co bylo v palivoměru ve favoritu, ale benzín mi nikdy
nedošel, páč jsem se na hladový voko nespoléhal - bál jsem se že by ta
LEDka mohla bejt vadná ;) Jednomu známýmu se to stalo taky (ve
favoritu), čekal až se mu rozsvítí kontrolka a pak musel poslat kámoše
pěšky k pumpě ;)

P.K.