Kdyz se zde probiraji LEDky - pouziti v autech

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 23 09:21:44 CEST 2008

Co jsem zatim videl na autech tak jsou to vetsinou samostatne body/LED,
ale je mozne ze i ten bod je skozen z nekolika cipu. Jak se zda tak
zatim to asi moc zmaknute nemaji. Dneska rano jsem videl dalsi auto
(nejake Audi) s nesviticim jednim bodem.

Radek Vicek