Spinane zdroje do prumyslu - nejaky tip?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 23 08:38:01 CEST 2008

2008/4/23 RV <vicek.radek@cpost.cz>:
> Zdravim,
>
>  potrebuji pro napajeni tech voziku pro transportni drahu. Parametry
>  zdroje 24V/20-30A - potrebuji aby zdroj byl dlouhodobe spolehlivy
>  (nonstop provoz) a byl odolny proti proudovym spickam v odberu,
>  zkratuvzdorny. Bude napajet dva motory ve vozikach pres uhlikove
>  sberace, kde nebude urcite nouze o ruzne zajimavosti sirene po privodech.
>
>  Mate nekdo nejakou dobrou referenci? Koupit a najit na netu se toho da
>  spousty, ale nechci si nabehnout.

Něco bych měl, hodně používáme zdroje od Aximy, konkrétně tyhle:

http://www.axima.cz/eu/index.php?lang=CZ&menu=2kw&item=10

Pokud by vám nestačilo 20A, můžete spojit dva zdroje paralelně, tj.
pak budete mít 24V/40A - výrobce to dovoluje.

Taky používáme zdroje Power-One (dodává je zase Axima):

http://www.axima.cz/eu/index.php?lang=CZ&oitem=2
http://www.axima.cz/eu/pdf/obchod_CZ_2_POWER%20ONE_2.pdf
http://www.power-one.com/

Konkrétně PFC375-1012 (12V ten se ale nějak blbě shání) a PFC375-1015
(15V). Používáme je do testerů v automobilkách, nechaj si asi dost
líbit. Zkratuvzdorný jsou a neslyšel jsem, že by někdy nějakej odešel.

Pro vás by připadal v úvahu PFC500-1024 (24V / 21A, tj. 500W). Z
dostupností ale nemůžu sloužit, nikdy jsme je nebrali (jen ty na 12 a
15V).

P.K.