Mereni ucinnosti spinaneho zdroje.

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Duben 22 22:31:00 CEST 2008

 22.4.2008, 22:24:20

Napada mne jeste jedna moznost jak zmerit prikon sp. zdroje:
zmerit napeti na primarnim filtracnim C, pote odpojit zdroj od site, a
po nejake vhodne dobe (cca sekundy), odpojit C od zdroje a zase zmerit
napeti, -> z rozdilu napeti a casu spocitak spotrebovanou energii.
Ale jiz nekym zminene navzorkovani U,I osciloskopem a nasledne
zpracovani v excelu je asi jednodusi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz