oznacenie keramickych kondenzatorov tesla

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Duben 22 20:17:51 CEST 2008

Dobrý den,

Našel jsem při vyhledávání v poště váš, pro mě jistě zajímavý
příspěvek, ale nevím kde stáhnout TMP soubor. Nemohla byste mi prosím
to pdf poslat jako přílohu?(byl to seznam značení tesla keramických
kondenzátorů)

Díky moc a s pozdravem,

Zdeněk