[OT] fotovoltaika - orientace stechy

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Duben 22 18:35:24 CEST 2008

Dobrý den,

Abych se vyjádřil k tématu tak původní autor se tu zmiňoval že se
nakonec rozhodl pro panely z amorfního křemíku které mají vyšší
účinnost.
Někde jsem ale četl že články z tohoto křemíku mají časem "degradují",
a tím pádem mají nižší životnost než z monokrystalu. na druhou stranu
jsou levnější.
Mohl by se k tomo někdo povolaný vyjádřit?

http://www.jiranek.cz/en_ze_sv.htm
http://server.solartec.cz/clanek.php?CLANEK=24

http://www.fotovoltaika-plzen.cz/technologie.htm

Zdeněk