Mereni ucinnosti spinaneho zdroje.

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Duben 22 17:08:06 CEST 2008

este jedna vec... z ako dlheho useku to pocita tu rms hodnotu? Je to len
jedna perioda, alebo jeden a kusok, alebo vela period? Pokial je
zobrazena len jedna perioda znacna chyba sa moze sposobit zlou dlzkou
integracie. Pokial je na obrazovke povedzme 1.5 periody tak vysledok
bude zatazeny ovela vacsou chybou ako ked tam bude 200.5 period
b.