Re: OT asi ulpne :) MBA

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Duben 22 13:37:24 CEST 2008

MBA v kostce
1. Problem je treba delegovat na nekoho jineho
2. Ma pozice je nejdulezitejsi v podniku
3. Ma odmena musi odpovidat me pozici
4. Za vse mohou externality a objektivni priciny
5. Nejdulezitejsim ucebnim materialem je serial Jiste pane ministre

Jinak receno, pokud chce syn pracovat a delat neco uzitecneho MBA nepotrebuje, pokud ma kamarady, kterym to politicky mysli a uvazuje o pozici sefa CĚZu je MBA nutnost, ale bez tech kamaradu mu  je MBA k nicemu :-)

nasel jsem http://www.muvs.cvut.cz/index.php?id=cz-manazer-mba-program#char
ale stejne jsem z toho jelen. Od doby kdy syn musel absolvovat rekvalifikacni kurs typu "zaciname na PC" a dostal dokonce krasny barevny v EU platny  "certifikat" jsem ponekud k takovym vecem skeptik. Je totiz cerstvym absolventem VS (informatika) s cervenym diplomem... proto ty hloupe otazky, zda tohle neni neco podobneho v ramci EU.
AZE