Vlastni USB vendor ID.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Duben 22 01:13:54 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 21.4.2008 od "Tom�� Halabala":

> Existuje mnoho jinych zpusobu jak by se daly jednotlive zarizeni
> odlisit aniz by musela existovat nejaka databaze.

No ono to je hlavne proto, aby se odlisily ovladace a aby se pokazde
mohly samy nainstalovat.

> Treba kdyby existovala nejaka verejna funkce pro vypocet VID treba z
> adresy vyrobce nebo DIC vyrobce apod.

Dalo by se to uplne bez problemu resit daleko jednoduseji - treba
pomoci GUID, ten je globalne jedinecny.

> K tomu spousta clenu fora, kteri prispivaji onech 2000 dolaru kazde
> dva roky vetsinou stejne jenom proto, aby mohli pouzivat logo.

Neclen USB-IF, ktery chce logo, plati $2K jednou za 2 roky. Ale ti
clenove USB-IF plati $4K kazdy rok :-) Ja myslim, ze USB-IF se vubec
nema spatne :-)

> Taky si nakreslim nejake logo

To bys musel pak shanet platici cleny. Ja ti poradim jeste jednodussi
a jeste vynosnejsi business. Zaloz si autorskou organizaci a budes
dostavat penize uplne automaticky a bez jakekoliv cinnosti ze vseho,
co prodaji jini. To je teprve terno, soudruh Janda by mohl vypravet...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz