Laserová tlačiaren pre DPS predlohy

Michal Stanko ms@midkemia.sk
Pondělí Duben 21 19:53:44 CEST 2008

Zdravím,
takže som požiadal pána Milana o originál postscript súbor a vytlačil
som ho na HP LJ 2420dn pomocou Ghostview priamo cez postscript voľbu.
Výsledok bol však rovnaký , s rozmerovou chybou , viď.
http://www.midkemia.sk/file_download/17
Takto sa mi to podarilo zosadiť najpresnejšie ako sa dalo.
M.Stanko