OT: Pomoc s inzeratom

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Duben 21 09:55:27 CEST 2008

Ahojte,

mam taku jednu velku prosbu. Kedze si hladam zamestanie napadlo ma este, ze
som kedysi videl na HW jeden inzerat. Zial ja som si ho neodlozil a tak
teraz tapem. Chcel by som Vas preto poprosit, ci ho niekto nemate nahodou
odlozeny, pripadne neviete o aku firmu sa jednalo.

Islo o navrh HW a programovanie PIC-ov pre inteligentne budovy. Firma
sidlila v Cechach a na Slovensku mala svoju pobocku tusim v Poprade. Okrem
toho ponukali aj moznost externej spoluprace. Tolkoto si pamatam z inzeratu,
zial nazov firmy mi vypadol. Ak by ste si to niekto pamatal, dajte mi prosim
vediet. Vdaka.

A.

500.000 slovákov si píše cez Zoznam ICQ
http://icq.zoznam.sk/