Pouzivate nekdo sitove prvky Wiznet ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Duben 21 00:26:25 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 21.4.2008 od Rollfree:

> Jestli jsem to spravne pochopil, tak pripadnou miru pouzitelnosti
> nebo naopak pruserovosti tech chipu zatim nikdo nezna, protoze
> pouzivate moduly jako black-box s definovanym chovanim (prevodnik
> ETH-serial). Chipy dovezl pan CK, ale zrejme zatim nepouzil.

Ja pouzivam Realtek RTL8019 a Microchip ENC28J60 a Microchip PICy s
vestavenym ethernerovym radicem.

Mam tu ale nekolik XPortu a take development board pro XPort
(original), chtel jsem s tim kdysi delat, ale kdykoliv jsem se do
toho pustil, tak me nastvalo to stupidni vyvojove prostredi a take ta
logika, jak jednoduche veci delat co nejsloziteji. Kdyby nekdo mel
zajem, tak se treba dohodneme...

Take tu mam nekde dva uplne nove kousky Crystal CS8900A, kdyby mel
nekdo zajem...

> Wiznet zacal delat i moduly s tim jednochipovym resenim W5100 (modul
> WIZ810/811), ten ale tady uz nezenu urcite. Takze snad jen v TME ty
> moduly NM7010B+ se starsim chipem W3150+.

Tak snad neni zase az takovy problem ty cipy dovezt. Klidne ti je
sezenu...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem