levna deska ARM

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Duben 20 23:43:57 CEST 2008

Tak sice "nevim presne, co delam", ale zkombinoval jsem na svem Debianku
bezicim pod VMWarem tento postup:
http://midge.vlad.org.ua/wiki/Howtos

se strankou 5)Compile your own firmware - the tool-chain z
http://www.sunspot.co.uk/Projects/sweexproject.htm
(pouze tamni postup nevedl k vysledku)

a uz mam (presto, ze pri instalaci tool-chainu padaly nejake chyby)
zkompilovany program "Jakub says hello world" a na Edimaxu to beha :-)))

Takze uz asi nejsem tak uplne vzdaleny od cile.

Jakub Serych