GSM brana - pripojeni analogoveho telefonu k GSM modulu

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Neděle Duben 20 16:39:50 CEST 2008

Dobry den,

znovu se obracim na konferu s prosbou o radu. Nejak to tady zapadlo.

Muj problem je nasledujici. Mam pres linku pripojen ke GSM modulu
hands-free telefon. Zapojení vidlice je zde:
www.prenos.puhy.cz/vidlice11.JPG - funguje to dobre, az na ozveny v
telefonu, ze ktereho volam.

Neporadi nekdo jak se zbavit ozveny ve vzdalenem telefonu (GSM?). Pan
Kuba tady nastinil reseni, ale verim, ze by to slo jednoduseji. Nasel
jsem toto zapojeni: http://bramo.ic.cz/images/sch20.GIF ale nelibi se
mi, ze tam ta linka neni diferencialni.

Nakopne nekdo?

Diky,