DDS by Balu - problem s ridici jednotkou

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Duben 19 18:06:57 CEST 2008

Zdravim,
konecne jsem se dostal k DDSce a hned jsem narazil na problem - nedari
se mi rozchodit ridici desku (nasypat do ni program). S timto
procesorem jsem nikdy nedelal, tak zkusim par otazek:)
Desku jsem osadil, nastavil napeti 3.3V, zapojil PSEN jumper, pripojil
na COM, spustil WSD a..... nic:( V WSD je nastaven spravny port i
krystal, na zbyle rychlosti (je tam 2x po 9600) jsem nesahal.
Nenasel jsem zadne zkraty/neco preruseneho, na napajeni vypada OK (na
osciloskopu), kdyz dam RESET v WSD, tak osciloskopem vidim, ze nohou
procesoru to taha. Noha procesoru TXD se vsak ani nehne.
Akousel jsem osciloskopem, zda kmita oscilator a je tam rovna cara
(ale obavam se, ze osciloskop to muze znacne ovlivnit)
K ridicimu modulu neni pripojen zadny dalsi modul (jeste nejsou ani
komplet osazeny).

Krystal je od mamuta (koluji o nich ruzne nelichotive zvesti), ale
nikdy jsem zadny problem nezaznamenal (procesory AVR, LPC2100),
kapacity u krystalu 33pF.

Nejake napady co zkusit? (par napadu mam, ale ci ja vim, na kolik jsou
smysluplne? :)

S pozdravem,
Marek