jednotky navrhu pcb

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Duben 19 17:46:47 CEST 2008

Ja som na to isiel trochu inak. Skuste exportovat gerber a natiahnut do
CAM-procesora. Tento to aj tak zmrsi na mil... Pretoze povodne plotre su na
miloch a maju napr. format cisel povedzme 5.3. Potom, okolo suciastky musite
nechat trochu miesta na mechanicku manipulaciu takze ten grid je pevne dany.
Ja osobne robim v palcovej sustave, kotovanie dosky v metrickej.

A.