Re: Laserová tlačiaren pre DPS predlohy

pyrin pyrin@volny.cz
Sobota Duben 19 09:48:13 CEST 2008

Materiálom to nebude, používám originál toner HP a fólie od HP 92296U, které
jsou pro to určené. Netvrdím, že to nikomu nemůže jít. Asi záleží na tom,
jak se která tiskárna povede. Jo a zkoušel jsem i nastavení zapékání na
různé materiály. V podstatě co se d ovelikosti týká, je to vždy s chybou na
rozměru u dvou motivů pod sebou. Jinak je vidět, že některé materiály to víc
zapeče a některé méně. Takže regulace teploty pece asi nějak funguje.

pyrin

----- Original Message -----
From: "milan" <milan@bastl.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 18, 2008 5:00 PM
Subject: Re: Laserová tlačiaren pre DPS predlohy

No neviem - ja pouzivam LJ1200 a jej presnost je 100%.

Aby som len tak nekecal, rovno som to vyskusal:
motiv vyska 7cm,  2x nad sebou, po prilozeni na seba ziaden rozmerovy
posun nie je zistitelny. Odskusane na papieri a na folii pre laserove
tlaciarne Rayfilm - s rovnakym vysledkom

Co sa mna tyka, 1200 s original HP tonerom a stredne kvalitnymi foliami
mozem odporucat. Neoriginalne tonery mozu mat nedobre nasledky
(http://www.bastl.sk/modules/smartsection/item.php?itemid=16)

Nebude to nahodou pouzitym materialom? Folie ktore nie su urcene pre
laserove tlaciarne mozu menit rozmer.

Milan