Laserová tlačiaren pre DPS predlohy

milan milan@bastl.sk
Pátek Duben 18 18:51:36 CEST 2008

Rado sa stalo ... aj ked moja reakcia bola skor na ten 1mm rozdiel pri
tlaceni dvoch rovnakych motivov nad sebou na LJ1200 ...

zo zvedavosti som urobil dalsi pokus - motiv zrkadlovo obrateny (ako by
som robil obojstrannu dosku), pricom jeden bol nalavo hore a druhy
uprostred stranky - aby som ziskal trochu tej nelinearity - vysledok
rovnaky - ani s lupou som nezistil odchylku.v obidvoch smeroch.

Chova sa to uplne rovnako pri pouziti roznych programov?
Vystup je generovany ako tlacovy vystup programu alebo ako podklady pre
vyrobu?
Mirrorovanie je zabezpecovane programom alebo driverom tlaciarne?

Otazka je, ci je to naozaj problem tlaciarne ako takej alebo nejakeho
softwaroveho komponentu na ceste (driver)

Ja uprednostnujem cestu Program ->[podklady pre vyrobu v  Postscript ->
Ghostscript -> Tlaciaren

Milan