Laserová tlačiaren pre DPS predlohy

Michal Stanko ms@midkemia.sk
Pátek Duben 18 17:47:35 CEST 2008

odobné to je aj pri HP LJ 2420 , tam sa síce dajú zosadiť 2 rovnaké
motívy vytlačené na jednej strane, ale
automaticky keď je opačná strana tlačená zrkadlovo, už nastáva problém
so zosadením. Neviem či nieje problém aj stým keď nastavím mirror na
ľubovolnej strane,
ale tlačil som už aj z Orcadu aj z Eagla , takže nemyslím že je to
problém programu z ktorého tlačím, možno skôr problém drivru.
M.Stanko