Re: Laserová tlačiaren pre DPS predlohy

pyrin pyrin@volny.cz
Pátek Duben 18 17:22:17 CEST 2008

1200 tlačí s chybami. Pokud si udělám motiv vysoký 50mm a dám na A4 dva pod
sebe, tak ten druhý je i o více jak 1mm delší. Nedá se to použít tak, že
bych vytiskl 2 motivy pod sebou a pak je rozstříhl a dal na sebe abych
zvětšil krytí.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Michal Stanko" <ms@midkemia.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 18, 2008 4:10 PM
Subject: Laserová tlačiaren pre DPS predlohy

Zdravím všetkých,

viem že sa to tu  preberalo x-krát , mám ale konkrétny dotaz. Rozmýšlam
nad kúpou repasovanej tlačiarne buď typ HP LaserJet 1200 alebo 1300, má
niekto z vás overené že tlačia bez rozmerovej chyby a dajú sa s nimi bez
problémov tlačiť predlohy na výrobu OBOJSTRANNÝCH dosiek ?  pretože v
robote mám typ HP LaserJet 2420dn a výsledky sú úbohe čo sa týka chyby
rozmerov DPS , nedajú sa zosadiť obojstranné DPS a o nedostatočnom krytí
tonerom ani nevravím , ale to mám vyriešené acetónovými parami. Dík

M.Stanko