levna deska ARM

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Duben 17 16:54:50 CEST 2008

Ten Edimax, stejne jako spousta dalsiho bezneho HW podobne kategorie
(Asus WL500, Linkys WRT54 atd.) ale maji procesor MIPS, nikoli ARM.
ARM je myslim v Linksys NSLU2, informace napr. tady :
http://www.nslu2-linux.org/wiki/Main/HomePage

rollfree

Zdravim,
Nedavno se tu rozvinula debata o levne desce s ARMem ktera se nachazi v nejakych HW routerech a odkazy jak na ten router, tak na stranky, ktere se zabyvaji linuxem na tuto desku. Marne to hledam v historii, muzete mi nekdo ty odkazy poslat?
Dospela doba, kdy se chci take naucit ARMy. :-)
Predem moc dekuji.

S pozdravem
Pajpach

P.S.: poprve jsem to poslal z neregistrovaneho mailu, tak se omlouvam, pokud to dojde dvakrat.