OT: plky (RE: Radiace vs. typy pameti)

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Duben 17 11:24:00 CEST 2008

Co nechapu je, ze se napr. v ČR vyrojilo plno nadnarodnich firem, co chcou vylozene absolventy, lakaji na velmi nadprumerne prijmy, no mne neodchytili, nastesti jsem skoncil u vyzkum/vyvoj.
Faktem je, ze tyto firmy de facto vetsinou zadny vyzkum/vyvoj nedelaji, pokud je to vyrobni firma, tak se vyrabi dle dokumentaze ze zahranici, zmena (zlepsovaky) az na vyjimky je nezadouci. Pokud je to SW firma, tak drtiva vetsina zamestnancu jsou testeri, nebo manazeri buhviceho. VS absolvent pak po 10 letech praxe v takeove firme umi akorat honit podrizene manualni zamestnance.
A co vubec nechapu a cemu nerozumim je, jak malo vubec existuje na svete lidi, kteri jsou aktivnimi nositeli a tvoriteli vsech hi-tech veci... Uvazte, kolik lidi treba rozumi tak detailne novym CPU (napr. CoreDuo, Athlon) ze jsou schopni pro nej navrhnout bios, MB, operacni system,..., no moc jich asi nebude, a presto svymi vytvory zasobuji cely svet. A ted si predstavte, ze kdyz je jich tak malo, ze by se s nimi treba neco stalo.. (treba by je pretahli (platove) na vyrobu aut v hyunday :-)

Karel