RE: OT: SPDIF převodníky a optický rozbočovač ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Duben 17 11:14:24 CEST 2008

Kolega provozuje cca 15m kabel vlastní vyroby.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Krafčík
Sent: Thursday, April 17, 2008 11:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: SPDIF převodníky a optický rozbočovač ?

Teda, fakt existují, prostě jsem přidal "10m" do googlu.

Jenže teď bych asi potřeboval vysvětlit, k čemu že je kolem toho
optického konektoru pozlacený plech. Podle mě je to klasický leštěný
prd. Nebo je tam kromě optického media ještě kovové propojení? To se mi
jeví nelogické (slušně řečeno).

Pavel Krafčík