OT: plky (RE: Radiace vs. typy pameti)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Duben 17 11:00:22 CEST 2008

Jenže noví inženýři zpravidla nic pořádně neumí, pro staršího může být
opravdu dobrou devizou jeho zkušenost z oboru. V životopise se rozhodně
daleko líp vyjímá 10 let zkušeností v oboru než čerstvý absolvent VŠ. Nevím,
jak je to ve výzkumu, ale normální firmy raději vezmou člověka s desetiletou
zkušeností než trubku, která si myslí, že je mistr světa, když právě
dokončil VŠ. Samozřejmě čest výjimkám, je jich taky hodně...