OT: plky (RE: Radiace vs. typy pameti)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Duben 17 08:55:43 CEST 2008

Milan,

uz som sa vyspal zo svojej vcerajsej vecernej "hlbokej depresie" a idem s
velkym optimizmom poslat tych dalsich 20 emailov... Co ineho mi uz vlastne
zostalo?! Budem mat aspon pokojne svedomie, ze som urobil vsetko, co som mohol.

A preco sa citim uz stary, nuz moj zenit je uz zjavne za mnou a konkurovat
24 ci 27 rocnym inzinierom, ktory sedia za PC denne 10 a viac hodin uz akosi
nevladzem. Tak isto ako sa dnes smejem na vsetkych tych zvastoch, ktore v
ramci firemnej kultury mladej dynamickej a perspektivnej firmy do cloveka
tlacia... Na to som uz naozaj trochu stary.

A.