Vzorky TI

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Duben 17 08:31:14 CEST 2008

> Puvodni zprava ze dne 16.4.2008 od andrej jancura:

> Ja spis nechapu to, co tim chces rict, to jsem nepochopil.
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Toto vlakno zacalo tym, ze ktosi si objednal vzorky od TI a oni promtne
zareagovali zrusenim. Len to je akosi uz odmazane...

Takze ak chces vzorky, tak si ich kup. Pripadne by mohli zaviest do svojich
dotaznikov kolkonku elektronik-bastlic, aby rovno vedeli, ze nemaju ratat so
seriami a 1000ks a dat nejake jasne a rozumne obmedzenia ako napr. Microchip.

A.

Nechce sa Ti do kina, ale máš chuť  pozrieť si film?
http://filmy.zoznam.sk/