RE: HDD v autě - životnost..?

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Středa Duben 16 23:41:44 CEST 2008

Vypada to moc pekne. Znamej nedavno kupoval něco podobneho (ponekud vice 'odlehceneho'), ale primarne urceneho do auta. Rikal, ze to stalo par korun (kolik je u nej par korun nevim, ale odhaduji to na 2-3tis.). Vypadalo to jako diskman, ale melo to sirokouhly vyklopny LCD a byl docela ostry a text citelny (zadne cmouhy), pozorovaci uhly take dobre (az jsem se divil). Prehravalo to DVD (vcetne divx, mp3... mimo jine to melo i FM modulator) a hlavne to slo pripojit na 12V a melo to kompozitni vystup, snad i VGA. Tak treba by slo pouzit neco podobneho. Software pro prevod DVD-divx na jedno kliknuti existuje (stejne musite provest z DVD rip pomoci specialniho software) a nemusel byste si delat starosti s HDD. A kdyby to nekdo ukrad, tak by se zas tak moc nestalo (vzhledem k cene).

-DivX-JPG-3> _W0QQitemZ230240327351QQihZ013QQcategoryZ47604QQssPageNameZWDV