RE: HDD v autě - životnost..?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Duben 16 22:55:00 CEST 2008

Já bych to řešil spíš na linuxu než na dosu. Udělal bych nějakou holou
distribuci, kde by byl jenom mplayer+lirc+kodeky, to hodil na nějakou CF, na
to by bohatě stačila 1GB karta a někam rozumně vytáhl USB kabel, do kterýho
bych zapojoval flash disky, který jsou za směšný peníze. Druhý extrém by byl
tam mít Windows včetně navigace, ale pak je další starost LCD...
Bohužel tohle řešení se úplně nebude hodit pro filmy, i když jak se teď
dívám, tak 16GB USB flashdisky stojí okolo 1000Kč no a tam se pár filmů
vejde a za ty peníze není problém mít těch flashdisků víc nebo obsah
pravidelně obměňovat.