RE: HDD v autě - životnost..?

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Středa Duben 16 22:55:08 CEST 2008

OT: 250 filmu (divx) je docela dost i na mikrobus.... Mel jsem moznost jet par krat na delsi vzdalenost busem a misto toho, aby nas nechali spat, tak nam  pustili nejdrive jeden film (to jsem jeste bral), ale kdyz v jedenact vecer pustili druhy, ktery trval do jedny, tak to uz jsem docela zuril... Tim jsem chtel rici, ze by v nabidce ani tolik filmu nemuselo byt, aby se tam kuli tomu musel davat 250GB disk. Samozrejme nevim na jake ucely to potrebujete, ale pokud jde o autobus, ktery odveze klienty pres noc nekam, tam je vylozi a za tyden jedou domu, tak uvidi max. 2-4 filmy (ostatne vice videokazet ridic stejne nemel). Ale to jsem odbocil.