Vzorky TI

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Duben 16 21:24:56 CEST 2008

> b) doporucuji objednavat sample TI prostrednictvim regionalnich dealeru
> (napr. Spoerle, byvaji pomerne vstricni, predevsim, kdyz si i neco
> soucasne koupite :) )

Nuz o to ide, aby si nieco kupil. Mne napr. Freescale neposlalo vzorky HC08
preto, lebo akysi export neviem co, ale kompilator CodeWarrior bez
problemov... Nuz naco mi je free C, ked musim dat 500,- za cipy, ktore ani
neviem, kde mam kupit. To mozu rovno napisat, ludia z tych a tych krajin si
musia na bastlenie kupit kit za 3000,-. Ostatnym sa vopchame aj do zad...

A.

Stiahni si akýkoľvek obrázok, druhý máš od nás úplne ZADARMO!
http://coolmobil.zoznam.sk/obrazok.zadarmo