OT: RE: Radiace vs. typy pameti

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Duben 16 21:11:34 CEST 2008

Pocuvaj a kde sa da ist robit na vedecke projekty... Ja sa pojdem rad
prakticky hrat s EMC, odolnostou a spolahlivostou elektronickych systemov,
na ktorych potom parazituje ten "skutocny priemysel". Ako bonus by som
pridal vsetky spolocenske pozitiva a negativa nedokonceneho doktoratu a
zvasty zo skutocneho priemyslu vratane drizdov o timovej praci... Z ktorych
mi je bud na grcanie alebo sa na nich vzdy dobre smejem a zabavam...

Vlastne sa smejem na tych, ktori ich vzdy vyprodukuju, hraju sa pritom na
malych bohov a poplietli si cloveka s masinou, ktora len srobuje a musi
sypat dolare, ktore clovek vlastne ani nikdy nevidi... Najlepsia je "firemna
kultura", ku ktorej patri napr. pip prisla SMS, hura dostal som peniaze...
Po desiatich minutach, pip prisla SMS, mal som peniaze...

A.

p.s.: Ospravedlnujem sa, ale dnes som v stave "hlbokej depresie..."