Radiace vs. typy pameti

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Duben 16 13:21:35 CEST 2008

Dano,

vidim, ze pracujes na vedeckych projektoch...

V bussinese to chodi trochu inak. Tim je iba navonok. Vnutri timu si
samostatny hrac a ked povies, ze toto by si urobil takto a takto, tak zbytok
timu sa do teba obuje a pozera skor ako na nezelaneho clena, ktory vsetko
len kazi. Do toho pride projektovy manazer, ktoreho zaujima iba to, kedy
urobi dalsiu kvacku vo svojej excelovskej tabulke... Technicke debaty v
duchu, ktory poznas Ty, ja zatial nepoznam. Skor mam pocit, ze diskutovat je
nezelane a nedaj Boze este skusit oponovat... To je uplny koniec.

A.